WELCOME

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Νότα Κυμοθόη "Το Λ των λέξεων και του Λόγου" Δοκίμια

     Νότα Κυμοθόη "Το Λ των λέξεων και του Λόγου" Δοκίμια

Το βιβλίο μου "Το Λ των λέξεων και του Λόγου" Δοκίμια, δημοσιεύτηκε από τις εκδόσεις Οι Αινιάνες το 2017!..
Ένα βιβλίο, του οποίου τα περισσότερα δοκίμια δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα Αδέσμευτος της Πάφου στην στήλη μου με τον ίδιο τίτλο, με την άδεια του εκδότη της Ανδρέα Χριστοδουλίδη, τον οποίο κι ευχαριστώ ιδιαίτερα!!!
Ευχαριστώ ιδιαίτερα όλους τους φίλους κι όλες τις φίλες μου στην Κύπρο, αλλά κι όλους τους συγγενείς κι αγνώστους που γίναμε "γνωστοί" μέσα από τη γνώση της ιστορίας της Κύπρου και του Φακέλου της Κύπρου!!!
Ευχαριστώ ιδιαίτερα και τους αναγνώστες μου, της εφημερίδας ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΠΑΦΟΥ, που διάβαζαν τα δημοσιευμένα Δοκίμιά μου από το 2011 έως και το 2013. Αυτά αλλά κι άλλα αδημοσίευτα, δημοσιεύονται σε αυτό το ως άνω βιβλίο μου.
Ευχαριστώ όλους σας, για την αγάπη σας στο έργο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου