WELCOME

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

Νότα Κυμοθόη "Το Λ των λέξεων και του Λόγου"Δοκίμια

Νότα Κυμοθόη "Το Λ των λέξεων και του Λόγου"Δοκίμια
 Ευχαριστώ την εφημερίδα Αδέσμευτος της Πάφου, η οποία πριν χρόνια, όταν ήμουν στην Κύπρο, την εποχή όπου η Ελλάδα μαστιζόταν από την οικονομική κρίση, δημοσίευε κάθε Σάββατο, ένα Δοκίμιό μου, στην στήλη μου, που είχε τον ίδιο τίτλο με το βιβλίο μου. Ευχαριστώ και όλους τους αναγνώστες μου, όπου επί σειρά ετών διαβάζετε τα βιβλία μου. Ευελπιστώ, μόλις περάσει αυτή η πανδημία, να είμαι και πάλι κοντά σας και να παρουσιαστεί αυτό μου το βιβλίο, γιατί πολύ αγαπώ την όμορφη Κύπρο και τον υπέροχο λαό της. Έναν δυναμικό λαό, που πέρασε μέσα από πολλές κακουχίες, έζησε, ζει και θα ζει χαρούμενος. Καλημέρα αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες της Κύπρου.
Νότα Κυμοθόη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου