WELCOME

Παρασκευή 7 Απριλίου 2023

Nότα Κυμοθόη "Βιβλία και δράσεις" Λογοτέχνης


Νότα Κυμοθόη "Βιβλία και δράσεις"
Λογοτέχνης
Με ευγνωμοσύνη για τη λογοτεχνική μου πορεία έως τώρα, επιθυμώ να ευχαριστήσω όλους τους αναγνώστες μου, οι οποίοι με αγάπη, αλλά κι ενδιαφέρον διάβασαν, μελέτησαν και διαβάζουν τα βιβλία μου. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους λάτρεις της ποιητικής μου γραφής, που με τίμησαν με τις κριτικές τους απ΄ όλο τον κόσμο και όλους τους δημοσιογράφους για τις κριτικές τους σε εφημερίδες, σε λογοτεχνικά περιοδικά, σε tv και σε ραδιόφωνο. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους φίλους και τις φίλες στην όμορφη Κύπρο, που με τίμησαν με την φιλοξενία τους, μελέτησαν τα βιβλία μου και επικοινωνούμε  έως και σήμερα με ισχυρούς δεσμούς φιλίας κι αγάπης. Ευχαριστώ ιδιαίτερα όσους διάβασαν τα μυθιστορήματά μου και τα Δοκίμιά μου, μέρος των οποίων είχαν δημοσιευτεί σε κυπριακές κι αμερικανικές εφημερίδες, αλλά και τα βιβλία μου ιστορικής έρευνας(στην εικόνα, κάποια από τα βιβλία μου).

Μαθήτρια στο Γυμνάσιο ακούστηκαν 1η φορά στο Τρίτο Πρόγραμμα του κρατικού ραδιοφωνικού σταθμού της ΕΙΡΤ(ερτ) στην Αθήνα από τον αείμνηστο Μάνο Χατζιδάκι, δυο Ποιήματά μου, που περιλαμβάνονται στην 3η κατά σειρά Ποιητική συλλογή μου, που εκδόθηκε χρόνια αργότερα, με τον τίτλο "ΔΙΨΑ και ΣΙΩΠΗ" εκδ. ΔΙΟΓΕΝΗΣ 1992. Ευγνωμονώ!
Ανέκδοτη Ποίησή μου είχαν διαβάσει ο Γιάννης Ρίτσος, ο Οδυσσέας Ελύτης και ο Νικηφόρος Βρεττάκος, που με ενδυνάμωναν ν΄ αποφασίσω να εκδοθούν τα βιβλία μου, γιατί όπως έλεγαν "η ποιητική γραφή μου είναι διαχρονική"! Ευγνωμονώ την ώθησή τους και τα καλά τους λόγια!
Ευγνωμονώ την ιερή μνήμη της Διδώς Σωτηρίου η οποία τιμούσε ιδιαίτερα την Ποίησή μου, από τα πρώτα βιβλία μου, με την οποία μιλούσαμε συχνά για τις χαμένες πατρίδες στην Μικρά Ασία.
( εικόνα, άνωθεν)
Οι κριτικές όλων σας, με τιμούν ιδιαίτερα και σας ευχαριστώ εγκάρδια! 

Το 1992 Ποίησή μου μεταφρασμένη στην ιταλική γλώσσα, από την Άννα Μαρία Benedini μεταφράστρια στο Ιταλικό Ινστιτούτο Αθηνών, σε παγκόσμιο λογοτεχνικό διαγωνισμό, ήρθα πρώτη και βραβεύτηκα ως ΠΡΩΤΗ ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ με το Βραβείο: Oscar di Bari Bruno Euroconcorso di Poesia, Prima Classificata" (στην εικόνα είμαι η κυρία με την πορτοκαλί φούστα)!
Ευγνωμονώ!

Ακολούθησε το Βραβείο: "19ο Premio Internazionale di Poesia Sicilia" και πολλές άλλες βραβεύσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Επίσης το Β΄ βραβείο Διηγήματος από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών (ΠΕΛ) στην Αθήνα, με απονομή Βραβείου μου στην Αίθουσα Τρίτση στο Πνευματικό Κέντρο Αθηνών 1991! 

Όλα μου τα βιβλία έτυχαν καλών κριτικών και σπουδαίων παρουσιάσεων, από επιφανείς Επιστήμονες Φιλολόγους, Νομικούς και Καθηγητές Πανεπιστημίων Φιλοσοφίας, τους οποίους κι ευγνωμονώ ιδιαίτερα! 
Το βιβλίο Ποίησής μου με τον τίτλο στο εξώφυλλό του "Ερώ" και στο εσώφυλλο "ΕΡΩ" από τις εκδόσεις Ιωλκός 1999, παρουσιάστηκε από τον σπουδαίο Φιλόλογο και Νομικό Παναγιώτη Μητροπέτρο στη Στοά του βιβλίου, τo 2001. Ευγνωμονώ. 

Μέρος δε από αυτήν την Ποίησή μου μελοποιήθηκε από τον Ιωσήφ Μπενάκη και κυκλοφόρησε σε cd με τον τίτλο: Γαλαξίας Νο 2 με τη συμφωνική ορχήστρα της ΕΡΤ και απόδοση της Ποίησής μου από την υψίφωνο τραγουδίστρια της Σκάλας του Μιλάνου Μαρία Γράψα. Ευγνωμονώ!
 Παραπάνω στην εικόνα, από την παρουσίαση του βιβλίου μου "Το Λ των λέξεων και του Λόγου" Δοκίμια, εκδόσεις Οι Αινιάνες 2017, στη Δημοτική Πινακοθήκη Λαμίας από τον Φιλόσοφο καθηγητή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Σωκράτη Δεληβογιατζή και τον Δόκτωρα Φιλολογίας Νίκο Παπαγεωργίου. Ευγνωμονώ.

Όταν ήμουν Γενική Γραμματέας στην Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών (ΠΕΛ), είχαμε υπέροχες δράσεις Λογοτεχνίας με το Γιάννη Νικολόπουλο εκδότη του ΝΟΥΜΑ και με τον φίλο Λογοτέχνη από την Ινδία 
Ujjal Ghosh  που έχει αναλάβει τον Ελληνικό Κύκλο Καλκούτας για εκμάθηση ελληνικών και μετέφρασε Ποίησή μου στη γλώσσα Μπεγκάλι το 1993. Ευγνωμονώ. 
Και ιδιαίτερα τον Γιάννη Νικολόπουλο που περιλαμβάνει πολλές δημοσιεύσεις μου στην εφημερίδα ΝΟΥΜΑΣ κι από τις ομιλίες μου στα Συνέδρια Ποίησης που διεξήγαγε στην Αρχαία Ολυμπία και συμμετείχα ενεργά ως ομιλήτρια! Ευγνωμονώ! (στην εικόνα, είμαι η κυρία με το ροζ φόρεμα, ανάμεσα στον Γιάννη Νικολόπουλο και τον Ujjal Ghosh, μαζί με φίλους συγγραφείς)





Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον Γαβριήλ  Ναχμία που περιέλαβε στο πόνημά του ΝΟΜΙΝΑΤΙ Ποίησή μου: Κυμοθόη Νότα 766. Πρόκειται για μια σπουδαία εργασία του σε αυτήν την  Ανθολογία νεότερης και σύγχρονης ελληνικής ποίησης, το 2010. Ευγνωμονώ.








Ποίησή μου έχω απαγγείλει σε πολλές λογοτεχνικές ενώσεις και εταιρείες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αλλά και σε χώρους εκδηλώσεων και ιδιαίτερα τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης (στην Unesco, στην ΠΕΛ, στην Ε.Ε.Λ., στον Όμιλο Φθιωτών Λογοτεχνών και Συγγραφέων, στον Απελλή, σε εκδηλώσεις Δήμων και στο Σαρόγλειο Μέγαρο με την ΠΕΛ το 2023)! Ευγνωμονώ για την τιμή!
Λαμβάνω μέρος σε πολλά Λογοτεχνικά Συνέδρια ως ομιλήτρια σε Ελλάδα και στο εξωτερικό και ευγνωμονώ για τις προσκλήσεις μου, σε αυτά!


Στην "Εγκυκλοπαίδεια Γραμμάτων και Τεχνών Αμφικτυονίας Ελληνισμού" στον Γ΄ Τόμο, εκδ. 2021 , στις σελίδες 514 και 515, περιλαμβάνεται μέρος από ένα Δοκίμιό μου, βιογραφικό μου, φωτογραφία μου και μέρος από τις λογοτεχνικές μου δράσεις, καθώς και κάποια εικαστικά έργα ζωγραφικής μου.
Ευγνωμονώ!



Το 2021 στον Ι΄ Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ποίησης της Αμφικτυονίας Ελληνισμού με θέμα " Ελλάδας Προσκλητήριο 1821-2021" διαγωνιζόμενη, έλαβα το Α΄ΒΡΑΒΕΙΟ για την Ποίησή μου "Ελλάδα αγάπη μου". Ευγνωμονώ την κριτική επιτροπή των σπουδαίων επιστημόνων και Φιλοσόφων Καθηγητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κι όλων όσων είχαν αυτήν την κριτική για εμένα και τιμώντας τους θα συνεχίσω να είμαι αντάξια σε αυτόν το χώρο της Λογοτεχνίας. Η Ποίησή μου αυτή με τον τίτλο "Ελλάδα αγάπη μου", περιλαμβάνεται στην έκδοση: ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ 2021 και στις σελίδες: 121-122-123-124-125! Ευγνωμονώ.



 Ο σπουδαίος Νομικός κι Αρχιστράτηγος συγγραφέας σπουδαίων έργων από τα Βασιλικά της Βοιωτίας Νικόλαος Κ. Τασιόπουλος, στο  έργο του:
ΒΟΙΩΤΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ-ΠΟΙΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΑΣ
γράφει για εμένα στο υπέροχο αυτό έργο του, που εκδόθηκε το 2022, όπως εικονίζεται παραπλεύρως και πιο κάτω ακριβώς!
Στον 40 αυτόν τόμο ΝΕΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ, εκδ. 2022, στις σελίδες 68-69-70 περιλαμβάνει αρκετά ενημερωτικά βιογραφικά κι εργογραφικά στοιχεία για εμένα και το έργο μου στη Λογοτεχνία και στα Εικαστικά. Ένα σπουδαίο έργο μελέτης είναι αυτή η πρόσφατη έκδοση του Νικόλαου Κ. Τασιόπουλου για συγγραφείς-ποιητές της Βοιωτίας, που αποτελεί εργαλείο μελέτης για όλους μας! Πλήθος ονομάτων ανθολογούνται μετά από κοπιαστική εργασία ερεύνης και του αξίζουν πράγματι συγχαρητήρια! Ευγνωμονώ ιδιαίτερα!
Παραπλεύρως είναι το εξώφυλλο αυτού του νέου τόμου έκδοσης 2022, σε συνέχεια των προηγουμένων 3 τόμων που είχαν εκδοθεί το 2016! Μπορείτε να δείτε το έργο του και στην βιβλιοnet.


Ευγνωμονώ όλους τους υπέροχους αναγνώστες μου που διαβάζουν τα βιβλία μου όλα αυτά τα χρόνια και τις δημοσιεύσεις μου στο διαδίκτυο. Ιδιαίτερα τιμώ κι ευχαριστώ όλους, όσους με τα ωραία τους μάτια διάβασαν την Ποίησή μου και την έκριναν άξια, για τις Βραβεύσεις των Α΄ Βραβείων που μου έχουν απονεμηθεί!

Ευχαριστώ όλους όσους στις λογοτεχνικές σελίδες των λογοτεχνικών περιοδικών τους αξιολόγησαν κι αξιολογούν την λογοτεχνική μου πορεία έως τώρα και παρουσίασαν και παρουσιάζουν το έργο μου. Ιδιαίτερα ευχαριστώ την ΥΔΡΑΝΗ και όλους τους συνεργάτες της!
Ποίησή μου μπορείτε ν΄ ακούσετε και στο YouTube αναζητώντας το ονοματεπώνυμό μου:
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός, Ποιήτρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου